ŻUJE SIĘ DOBRZE

Nowa kampania „Żuje się dobrze” pokazuje, że bezcukrowa guma może być odtąd nie tylko orzeźwiającą przekąską, ale dobrym towarzyszem do... żucia! Seria spotów reklamowych przedstawia, że sięgnięcie po Orbit® może dać konsumentom chwilę dla siebie.

Najnowsza kampania marki Orbit® - „Żuje się dobrze” to przypomnienie, jak ważne jest poczucie, że jest się tu i teraz. Marka podkreśla też znaczenie małych chwil dla siebie w zabieganym życiu. Według badań, w świecie zdominowanym przez negatywne newsy, a także wymagające środowisko pracy, pokolenie Z jest bardziej zestresowane niż poprzednie pokolenia w tym samym wieku*.

Nowa kampania marki Orbit® z „myślotokiem” w roli głównej! Wewnętrzna gadanina może dochodzić do głosu w dowolnym momencie, kradnąc naszą uwagę, rozpraszając bądź niepokojąc. „Gadające usta” mają być wyrazem rozmowy toczącej się w naszym wnętrzu i odzwierciedlać naturalny przepływ myśli, którego doświadczamy w ciągu dnia. Myślotok może pojawić się chociażby w takich momentach jak spotkanie, czytanie w bibliotece lub uczestnictwo w wykładzie.

Kampania „Żuje się dobrze” przypomina, że bez względu na to, gdzie się znajdujemy lub przyczyny, które sprawiają, że czujemy się wytrąceni z równowagi, guma do żucia może być dobrym towarzyszem takich chwil!

*Gallup, Voices of Gen Z, 2023

Alt Image